17 mars 2011

Jag ääälskar det!

  Min lilla kille är nu 5 år och har väldigt mycket åsikter om allt och inget. =) Vilket är bra! Man ska veta vad man vill! Igår var jag dock lite orolig eftersom jag flyttat om på hans rum utan hans vetskap. Hur skulle han ta det? Var en katastrof att vänta...?
Han slängde sig ivrigt upp på sitt rum så fort vi kom hem efter dagis. Stormade in i rummet och slog ut med båda armarna och sa högt och tydligt: Mammaaa, precis som jag ville ha det! Jag ääälskar det! Hihi, jag kunde dra ett lättnadens andetag. Både mamma och son nöjda! =)
Men vad tror ni, var har han fått uttrycken ifrån? Har han snappat upp något från alla de inredningsprogram jag ser? Haha!!!
Mina nya posters (för fler bilder kika här och här) är nu inramade och uppe på väggarna.
De gjorde sig riktigt bra i svarta ramar från IKEA. Nu är det bara till att träna på 123 och ABC. =)
Katten Memis som ni ser på bilen sydde jag när sonen var liten och den får fortfarande finnas kvar tillsammans med sin kompis Vaff... *ler*

kram på er

Om det är någon som är intresserad av dessa posters så är det bara att maila mig!

2 kommentarer:

  1. Bättre beröm kan man ju inte få, o jag håller med din son för de små glimtarna ser förtjusande ut!!! Jättefina posters (duktig som alltid) o så söta kaniner! :-)

    Tack ang svaret om tapeten med, snällt!!!

    Ha en toppenkväll, kramar från Norrköping

    SvaraRadera
  2. Härligt när man får sådana kommentarer!:) Här vill dottern göra om i sitt rum, men eftersom hon har miljoner småpryttlar vill jag att hon är med. Man vågar ju inte slänga vad som helst!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails