7 augusti 2010

Fladdermöss på vår vind
































Jag och Julian har nu inlett förvandlingen från kattivnd till Batman grotta. =) I taket hänger fullt med fladdermöss och sover skönt. Några enstaka sitter skönt upp och ner på den vitmålade plankväggen. Det tog ett tag för oss att klippa ut alla dessa då formen kräver lite precision. Men Julian var envis och kämpade på med att klippte runt vingarna så gott det gick och vilken bra övning (tyckte mamma)...*ler*

Resultatet när alla hängde på plats blev faktistk riktigt bra! När man nu kliver in i det lilla utrymmet så möts man av ett tak fullt med fladdermöss...

Så endast för de modigaste och på egen risk... *hihi*

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Fina fladdermöss! Ska bli så kul att se förvandlingen!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så glad jag blev igår när jag såg att du hade lämnat en kommentar hos mig! Tack!

    Det där kommer säkert att bli ett riktigt favoritställe för Batman! Det är mysigt med sådana små krypin.

    Hälsningar Maria

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt häftigt ut och vad kul att ha ett projekt tillsammans med sonen att jobba med. Det där kommer bli kalasfint! :-D

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails