5 juni 2010

ABC-elefant

(ABC-elefant Copyright Emelie Almhager mått: 40X50 cm)

För en tid sedan fick jag ett uppdrag med en specialbeställning.
Så här löd förfrågan: Jag skulle vilja beställa en planch till min sons rum. Den ska gå i blått och vara i gammal stil (tänk lite Elsa Beskow...) Han är otroligt förtjust i elefanter så kanske en ABC planch med elefanter... Tror du det går att göra? Låter smått omöjligt i mina öron men du är ju fantastiskt duktig! Han fyller år den 9 juni så till dess skulle jag behöva ha den... Vilken present! Urkul att kunna beställa något som ingen annan har!

En riktig utmaning att sätta tänderna i. Efter mycket klurande från min sida så blev det så här. =) Jag hoppas att den lilla killen som får denna på sin vägg blir riktigt nöjd! 

1 kommentar:

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails