10 maj 2010

Ullbröllop


Idag är det 7 år sedan jag och älsklingen gifte oss. *ler* Helt otroligt så snabbt tiden går! När man tänker tillbaka på den dagen är den dock alldeles färsk i minnet, som om det vore igår... Konstigt!

Förberedelserna inför vårt bröllop pågick länge och vi gjorde så mycket som kunde själva. Min svärmor sydde min fina klänning som jag skred till altaret i. Hon sydde även tärnornas klänningar och sin egen. Min make sydde sina kläder själv! (Wow!!! Vilken kille va?!)

Aldrig har väl en dag varit så lång men ändå varit över så fort. Så mycket nervositet i luften - så mycket pirr... Om vi skulle göra om det idag skulle mycket bli annorlunda, ja allt antagligen. Och, vet ni det känns skönt att veta att vi båda har förändrats. Det enda jag vet med säkerhet är att jag skulle säga JA! igen. =)

( Blomsterspråk: 7 år = Ullbröllop )
Låter kanske inte så romantiskt med ullbröllop. Däremot kan jag associerar det med ord som varmt, tryggt och genuint.

4 kommentarer:

  1. Grattis!En stor dag=)Vi ses/ Annica

    SvaraRadera
  2. Grattis! Länge leve kärleken. =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Grattis!
    Ha en go´och varm dag!
    /Karin

    SvaraRadera
  4. 7år! Ja jag förstår att det går i ett nafs... i alla fall om man är lycklig under tiden. Vilken man som kunde sy sina kläder själv! Jag är grymt imponerad!!! Var har du hittat honom? Manligt om något enligt mig! Grattis på er stora ulliga dag!
    Tack för tipset om att ha kuddarna ute. Hade inte en tanke på det... *haha* ibland är man för dum alltså!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails