9 maj 2010

Titta vad jag hittade...


Vi håller som bäst på att gå igenom alla våra saker inför flytten. Vi ska försöka rensa och göra oss av med saker som vi inte behöver längre. Idag har jag packat ner delar av linneskåpet och då dök denna vita pläd upp och väckte en massa minnen. *ler* Jag virkade den här medan jag väntade vår son. Många rutor blev det och dessa var jättekul att göra och snabbt gick det. Kommer dock ihåg att det inte var riktigt lika roligt att sy ihop alla rutor sedan... Men det var så kul att hitta fram den här idag och se hur fin den faktiskt blev.

Önskar er alla en skön start på den nya veckan!


2 kommentarer:

  1. Så vacker! Tänk vad man kan hitta i sina gömmor. Extra roligt är det ju när man hittar något som även väcker fina minnen.
    Önskar dig en fin söndagskväll!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  2. Visst är det bra att rensa ibland. Särskilt när man hittar bortglömda fynd. Det är väl tur att smaken skiftar ibland. Det betyder ju att man kan bli glad för en grej flera gånger under årens lopp. Så det är ju inte alltid fel att vara en "samlare".
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails