16 oktober 2009

Ljuvliga färgskala

Ett spännande möte på morgonen och sedan en trevlig fikastund med bloggerskan till Lagerqvist & Co. En levnadsglad och härlig själ med mycket på gång. Titta gärna in hos henne nu i helgen och låt dig inspireras av en massa härligt!
Denna hortensiakvist tillsammans med rosen kan jag inte titta mig mätt på just nu. Njutbart är ordet! Jag finner färgskalan rogivande men även inspirerande.

Nu stormar make och son snart in genom dörren och då är det dags för fredagsbulle.
Jag önskar alla en riktigt skön helg!

5 kommentarer:

  1. Å så vackert, underbara färger!!! Kram G

    SvaraRadera
  2. Hortensia är verkligen ljuvligt!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  3. Tack för dina goa tankar hos mig. Hortensia är så fina och de går ju att torka (har jag för mig) så de kan bevaras länge. Vad kul med en bloggträff, då kan man bubbla länge!

    Kram L-L

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du har haft en toppenhelg! Som vanligt tycker jag att helgen försvann i en blinkning.. och idag har jag bara slöat och inte pysslat ett dugg pga av krånglande rygg.. nåja, sådana dagar blir det också!

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Kan förstå att du blir inspirerade av de vackra färgerna! Jag vill tacka för alla fina ord du alltid lämnar inne hos mig! jag är ledsen att jag inte alltid hinner svara mellan inläggen! Kul att du gillade min lilla lektion om färger! Ska skriva lite mer om det en dag när jag får tid! Jag gissar att vi har ganska lik färgskala på klädval med.. haha med tanke på vår favorithalsduk :)
    Kram på dig och ha en mysig söndagkväll! nu ska jag mummsa på kladdkaka :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails