15 oktober 2009

Att komma i stämning...

Nu kör julsäsongen igång för mig. När man står för produktionen själv får man börja i tid. Ja det där med i tid är väl också relevant. På något sätt så hopar det sig på sluttampen ändå... För att ge inspirationen en kickstart så gäller det att se till att komma i stämning. Jag väcks till liv av olika material och färgkombinationer av olika slag.
Med lite härliga material och färger är skaparglädjen igång. En idé väcker ofta fler! Vad det blir får vi se...

Var finner du din inspiration?

Samtliga bilder är lånade från Stoff och Stil.

1 kommentar:

  1. Hoppas att du blir inspirerad så att det spiller över även på dig själv och julpysslandet hemma också. Jag vet aldrig varifrån min inspiration kan komma från härnäst, det enda jag vet är att den aldrig kommer när jag letar efter den... ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails