7 augusti 2009

Close up

Här kommer lite close ups på kudden jag jobbat med. Jag lovar att visa den i sin helhet efter att mottagaren fått den. Jag vill ju inte förstöra överraskningen för de som ska ge bort kudden. Med en salig blandning av olika tyger, med olika mönster och struktur, broderi och applikation växer Törnros landet fram.

Med blommor, slingor, fjärilar och hjärtan skapas en spännande sagovärld i textil.

Idag har vi njutit av det varma vädret i fulla drag. Imorgon blir det Mulle Mecs lekpark i Solna i sällskap med goda vänner.
kram Em

3 kommentarer:

  1. Det där måste verkligen vara ett pillergöra! Vilket arbete du lägger ner. Men det kommer ju att bli hur fint som helst :-)

    Jomen, en erfaren loppisräv låter sig inte stoppas av stekhet sol inte! Fast hade jag inte gjort några fynd hade jag nog sett på det på lite annat sätt...

    SvaraRadera
  2. Har just blivit följare till mylovelygrandma och hittade dig där. Första inlägget jag ser är detta fina kuddfodral. Jag kommer att titta in fler gånger för lite inspiration.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails