6 augusti 2009

Smått å gott

Dessa små stuvbitar av finfina tyger från Panduro inhandlades i början av semestern. De är vackra att bara titta på men även en inspirationskälla för den kreatives själ. Vi får se vad det blir av detta. Just nu sys det fanor av andra tyger till prinsens rum.
Denna underbara bok fick jag nyligen av min svärmor. Varje sida i denna bok bjuder på vackra saker att vila ögonen på. Kompositionen av vackra bilder och fina typsnitt bildar en helhet som talar sitt eget språk. Tack snälla svärmor denna kommer jag bläddra i länge...!

kram Em

2 kommentarer:

  1. Den boken är en favorit hos mig också!!! Så fin att ha framme som dekoration också! Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Jag har inte hunnit ta någon titt i den boken, men jag måste söka upp ett ex snarast! Härliga tyger från Panduro, jag kan aldrig bestämma mig för vilka tyger jag ska köpa där... ;-)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails