5 mars 2012

Att trolla lite grann



Det lugna svala romantiska

möter het och glödande passion


Att redigera foton är otroligt roligt. Lite samma känsla som när man var liten och satt med ett alldeles nytt ritblock. En hel massa sidor att färglägga med vilken färger man själv ville. Att redigera foton är en frihet och ett lugn som jag kan försjunka i länge... För mig handlar det inte om att förbättra en bild, utan om att förmedla något. Att få plocka fram just den känslan som jag vill förmedla, att få en bild att tala, det är lite som magi. 

En bild säger mer än tusen ord.

5 kommentarer:

  1. ...och du är bloggarnas Joe Labero...;))...vackert som vanligt:))

    kram finafina...

    kråke

    SvaraRadera
  2. Och det lyckas du fantastiskt bra med! Själv har jag också blivit biten av detta:-) men ack så mycket att lära. Kram

    SvaraRadera
  3. Så fint det låter ... som ett ritblock. Den känslan minns jag väl. Hoppas att en dag kunna lära mig photoshop. Tills dess njuter jag av dina bilder. De är jättefina!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Åh, den röda, "heta" versionen är otroligt läcker!

    Kram,
    Helena

    SvaraRadera
  5. Sv: tack jag mår mycket bättre=) Jag önskar dig en underbar helg oxå.

    Jag är precis som du. Sitter och redigerar och blir lätt fast i flera timmar.
    Håller fortf på att lära mig photoshop. Det finns ju så mycket att lära sig.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails