18 november 2011

Vackra främmande människor


Du är ju söt!! Det är ju få som har så mycket ideér och energi för bloggandet så som du har! Man måste ju inte alltid leverera! :) Du skriver ju mycket tänkvärt som jag tror gör stor skillnad för många läsare.. De borde du tänka på istället! :) STOR KRAM!!
/ Josefin - My lovely Grandma


Alldeles alldeles underbart är det att gå in här på bloggen och läsa alla fina rader ni lämnar. 
Så varma rara och närande ord från människor som egentligen inte känner mig.
Att titta till och se hur många som faktiskt besöker mig här och nu och om igen. 
Helt otroligt - det gör mig lycklig! 



3 kommentarer:

  1. Är så förundrad över hur glad man kan bli över en kommentar från någon man aldrig mött! På så vis är bloggvärlden super härlig!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack SÖTA du för din hälsning...gjorde mig glad! Läste ditt inlägg nedan och jag kommer då och då in i perioder då jag inte har någon inspiration alls...jag tänkter på om jag verkligen ska fortsätta...kan alltså känna mig riktigt deppig...men då försöker jag åka till miljöer som jag vet brukar inspirera mig...eller träffa människor jag mår bra av. Ibland kommer inspirationen tillbaka direkt, ibland tar det lite tid. Jag skickar dig massor av kramar och ny energi!

    Varmaste kramar
    Hanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails