19 november 2011

DIY



Och vad händer? Jo, lusten tar ett dubbelskutt och jag vill, jag vill, jag vill... Av en händelse hamnade jag i mitt arkiv. ( Där finns en del vid det här laget! ) Hittade den här bilden. Dessa hjärtan gjorde jag under min tid i inrednings/blomsterbutiken (som jag saknar det & min vän!) lagom till Alla Hjärtans Dag och så skyltade vi fint i fönstren. Dessa är ju ett riktigt DIY-projekt och jag blev så sugen på att göra såna fast i form av stjärnor nu till jul. Vad tror ni, ska jag prova? Undrar om jag hinner få till det... Det kliar i fingrarna!


8 kommentarer:

  1. Klart du ska prova!:) Är det en ståltrådsstomme inuti?
    Kram

    SvaraRadera
  2. hörs ända hit hur mycket du vill;) så det är bara att köra igång vännen;)))

    Vidasymaskinskram

    SvaraRadera
  3. Jamen där sa du något=)En svart eller kanske vit stjärna skulle jag också gärna ha../Annica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails