26 november 2011

Kör på lagom och kan själv



Det här känns alldeles lagom för mig i år. Vill ha avskalat, luftigt, neutralt. Något extra fint här och där i ett blickfång att vila ögonen på. Kanske är det för att halva huset är upp och ner och ingenting riktigt kan landa. Känns som att allt ständigt roterar och inte finner sin plats. Maken har legat nerbäddad och sjuk i över 1 vecka och nu kryper det i kroppen på mig. Ögonen fastnade på en kofot som bara låg och väntade och sagt och gjort började jag bryta ner taklist i rummet vi ska fixa. Få se nu om jag hinner smacka upp lite färg på väggarna också... Första advent får bli som det blir i år - känner inte riktigt att jag är där än och det har nog aldrig hänt förut.

4 kommentarer:

  1. http://vindsromantik.blogspot.com/
    ... jag har 2 bloggar

    Håller med... det ska inte vara så mycket pynt, ljus, mossa och några pumlor, räcker för mej

    Kram Maggan

    SvaraRadera
  2. hoppas mannen kryar;) det viktigaste är att man får vara tillsammans...tända ljus, fika och bara va;)

    Vidasockerbagare

    SvaraRadera
  3. Enkelt och snyggt:)) Behöver ej vara mer....:))

    kram going...

    kråke

    SvaraRadera
  4. Jag vill inte heller ha en massa pynt här hemma. Idag ska jag försöka få upp alla stjärnor och ljusstakar, men annars är dörrkransarna det enda andra pynt.
    Lycka till med rummet!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails