7 april 2011

Min dagliga utsikt


Hej hopp!
Detta är min utsikt när jag sitter och jobbar här hemma.
 Runtomkring mig försöker jag ha saker som inspirerar mig, saker som jag tycker om och framförallt saker som jag behöver. Det kan vara allt från pennor och papper, till skrivare och skärmaskin (som jag har alldeles bakom ryggen). På min högra sida har jag två stycken fönster ut mot gatan så att jag kan hålla koll på vad som händer... *hihi* Nej, skämt å sido - här händer faktiskt inte så värst mycket. Men ljuset som dessa två fönster släpper in är ljuvligt, speciellt på förmiddagarna. Kan tänka mig att det kommer bli varmt här i sommar...

Nej, nu är det dags att slänga sig iväg och hämta på dagis...
Tjing så länge!

Får se om jag hinner slänga in en liten bild senare idag på den lilla sötnosen som är här och hälsar på.

4 kommentarer:

  1. Tror vi lever ganska lika du och jag... :) Fast jag flyttar runt mig i huset beroende på projekt. Men datorn följer med vart man än är :)

    SvaraRadera
  2. Precis så som jag har installerat min arbetshörna, vid fönstret ut mot gatan. ;-)

    Kram fina du!

    SvaraRadera
  3. Åh den ser härlig ut din arbetsplats...

    Skriver du ut dina bilder själv? Jag tänkte sätta mig och dra iväg en beställning från Fuji men ogillar att inte ha kontrollen;-)

    Hoppas du får en fin och solig helg!

    kram,
    A

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails