4 april 2011

Kreativa processer



Foton Emelie Almhager - Copyright 2011

Hej på er!
Hoppas ni är laddad för en ny vecka.
Här hemma fortsätter jag mitt kreativa arbete. Just nu jobbar jag på diverse olika projekt
och däremellan skickar jag även iväg små beställnignar som ramlar in via mail och blogg. 
Det är roligt att ni är så många som gillar det jag gör! Det gör mig glad!


OBS!
Det är tråkigt att behöva lägga till denna del, men tyvärr verkar det nödvändigt.
Alla bilder på den här bloggen är tagna av mig (om inget annat anges) och tillhör mig.
Det är alltså inte tillåtet att använda dessa utan min tillåtelse. Vid intresse eller förfrågningar angående mina bilder så går det bra att maila mig.


3 kommentarer:

  1. Underbara bilder! :) Härligt med kreativitet!

    SvaraRadera
  2. Snyggt Emelie=)Helst bilden med den snygga toffsen=))Annica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails