4 mars 2011

En ynka helg...

 Och så var det fredag igen... Den här veckan har bara svischat förbi. Slängde ihop en sockerkaka till fredagsfika. Det var väldigt uppskattat av sonen som mumsade i sig två stora bitar. =) Jag är fortfarande inte riktigt överrens med ugnen i vårt kök. Ofta behöver man välja ett något lägre gradantal än vad som står i receptet. Hhmmm...
 Funderar just nu över hur helgen ska se ut och vad som ska hinnas med.
Kanske blir det ett besök till det STORA varuhuset, kanske inte. Kanske hinner jag då också hälsa på syster innan bebisen tittar ut. (Tänk att jag om bara några dagar blir moster!) Vet att maken vill hinna kakla in badkaret och att sonen vill gå på bio. Hhmm... Många önskemål och viljor att tillgodose på bara en ynka helg.
Trevlig helg!
Nej nu vet jag, jag börjar självklart med att önska er alla en riktigt trevlig helg.
Hoppas ni får det riktigt härligt och gör något bara för er skull!

Jag är så glad för alla rader som ni tar er tid att lämna! 
Jag vill också passa på att hälsa alla nya läsare hjärtligt välkomna!

kram



Psst... Vet inte riktigt vad som hänt med mitt namn i bilden...? Får försöka undersöka det i helgen.

5 kommentarer:

  1. Ibland önskar jag att helgen vore längre!:) Hoppas att ni blir nöjda allihop med er helg.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Låter som en vanlig helg. Man vill göra lite nytta, lite nöje och även ingenting...ingen lätt ekvation. För oss blir det bad i simhuset, husvisning, sätta panel och melodifestivalen. Nästan allas önskemål. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Låter som en vanlig helg. Man vill göra lite nytta, lite nöje och även ingenting...ingen lätt ekvation. För oss blir det bad i simhuset, husvisning, sätta panel och melodifestivalen. Nästan allas önskemål. Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Halloj! Hoppas helgen varit bra så här långt..:-) en ynka helg..ja just nu känns det så..jag hann jobba..och nu då? ja idag lite mer jobb, roligt jobb absolut! Men ändå...lite skoj hade inte varit fel..:-) Nåja, jag går ut i garaget och putsar på grejerna till mässan då..:-) Hoppas söndagen blir bra för dig!

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga bilder! Vad sugen man blev på något gott att fika.

    Kram Daniela

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails