24 februari 2011

Vårens Primula

De må vara vinter ute, men inne är det vår. =)


Hej alla godingar!
Lika kallt ute idag igen... Burr! Bara att bylsa på sig ordentligt när man ska sticka näsan utanför dörren. Det slog mig dock att jag ju faktistk kan ha hur mycket vår jag själv vill inomhus och kanske kanske kan de sprida lite hopp över kylan som råder ute...

 
Fina primulan (som ännu är vid liv!) har fått hoppa från naturstenskrukan till den sköna "plåtkonserven" från House Doctor. På matbordet utstrålar den så mycket vår som det bara går och för en stund glömmer man kylan som biter en i kinderna...

3 kommentarer:

  1. Söt som socker..Här har jag bunkrat med tulpaner-igen=)Annica

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig blogg du har!! Hittade precis hit via Lagerqvist där jag också såg dina fina verk!

    Blir följare direkt!:)
    Mvh milla

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att lite blommor kan få en att glömma kylan och ge lite glädje? Själv har jag investerat i några ranunkler som lyser upp min vardag.

    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails