2 juni 2010

Verldsutställningen i Paris

Nu börjar det bli en riktigt utmaning att göra ett inlägg. Nästintill alla våra saker är nerpackade och det är svårt att hitta något annat än kartonger att fota. *ler* Det ska bli otroligt skönt den dagen man får börja packa upp allt! Åh ni kan inte ana... Men åter till dagens inlägg nu...medan jag klurade på vad jag skulle fota för dagen så fastnade mina ögon på denna tavla som fortfarande hänger uppe på sin plats. Jag tror aldrig att jag visat den här för er?! Den här tavlan fick jag i 18-års present av min mamma. Hon hade då låtit rama in denna affisch från Verldsutställningen i Paris. Jag tycker fortfarande mycket om den, den är dock ganske stor och kräver sin plats. Nu har den hängt i vårt sovrum där den gjort sig alldels perfekt mot vår ljusgrå tapet. Vi får väl se var den kan tänkas hamna i huset...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails