1 juni 2010

Mönster




























Häromdagen när jag smet in på Hemtex (som ligger prcis i hörnet av vårt hus) föll min blick genast på detta tyg. Perfekt! Vit botten och småmönstrat, lite lagom sött. Den finns både som bomullstyg och belagd textilduk. Jag köpte den senare då jag tänkt klä våra köksstolar med detta då vi flyttat in i vårt nya hus. Jag har tänkt att vi ska blanda lite olika stolar vid vårt matbord så att det finns många sittplatser, både till vardag och fest. =) Jag tror att detta tyg kommer göra sig perfekt till dynor på dessa stolar...

Nu ni, är nedräkningen igång... Nu dröjer det ine länge förrän allt ska vara nerpackat och flytten går... Spännande!

2 kommentarer:

  1. Det kommer att bli ursnyggt=) Kanske jag också får ta mig en hemtex tur...Ha en "lugn" kväll/Annica

    SvaraRadera
  2. Vilket sött tyg, kommer passa perfekt för ändamålet! Ha en bra dag. Helena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails