26 april 2010

Sagolik


Hortensia är verkligen en favoritblomma.
Den finns i många färger och olika skiftande nyanser. Den är så fin med sina små blommor samlade tätt tätt tillsammans till en stor blomma. Hortensian på bilden är en snittblomma som med sin magiska små blå blommor är helt sagolik att titta på...

Ni kan säkert gissa att jag längtar till att vi flyttar till huset och jag får en liten trädgård att sköta. =)
Nu ska här ut och promeneras! Ska få följa med ett proffs på "tjockisrunda"...

3 kommentarer:

  1. Så fin! Åh tänk att du tog dig runt=)Nu sover du gott i natt/Tjing

    SvaraRadera
  2. Håller verkligen med. Underbar blomma. Och fantastiskt fin tavla till brudparet. Jag är säker på att de blev överlyckliga!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  3. Ja den är underbar den blomman! Har några i min trädgård i olika färger! Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails