25 april 2010

De lyckliga tu...


Vilken dag!!! Igår var jag på ett av de finaste bröllop. Bruden var så vacker, klänningen bedårande, håret imponerande, kyrkan sagolik, paret tillsammans en enastående syn, så mycket kärlek, så mycket lycka, så vackra blommor överallt... Att få vara med och dela denna dag som jag vet att de två väntat på så länge var en ynnest. En kärlek så stark så stark... Jag önskar de lyckliga tu allt gott!

Tavlan ovan fick brudparet i bröllopspresent av oss. Den har jag tagit fram och designat för dem. Där finns deras namn och datum och jag hoppas att de kommer titta på den och minnas denna fina dag!

Stor kram
Klicka HÄR om du vill se fler glimtar från det fina bröllopet.

3 kommentarer:

  1. You've made a great gift for them. I.m sure that they will remember this day by it!
    Kram,
    Karin

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag hittade till dig via ÄIA Gart och ÅH så fint det är här hos dig! Du gör SÅ fina tavlor och andra saker och tar helt fantastiska foton! Tack för härlig inspiration!

    Varma hälsningar, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  3. Du har så mycket fina saker och massor av ideér. Hur har du gjort tavlan?..om du vill avslöja!Texten va såå fin....

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails