13 mars 2010

Dopdag


Nu har jag varit och ställt iordning blomsterarrangemangen. Många glasflaskor i olika storlekar blev det. De största flaskorna har även fått ett rosa snöre och en liten etikett med min guddotters namn på. I dessa flaskor står det nu vackra ranunkler i en svag rosa färg. Det blev så fint på borden. Enkelt i rosa och inte för stelt och arrangerat. Det blev precis som jag tänkt mig och jag känner mig supernöjd. Så nu hoppas jag bara att lilla Moa kommer vara lika supernöjd som jag i kyrkan när jag ska hålla henne...*ler*

(Återkommer och visar fler bilder senare idag.)

2 kommentarer:

  1. Åh vad mysigt! Hoppas ni får en underbar dag.... kan tänka mig hur ljuvligt fint det är där nu när du har ställt iordning allt!

    Kram från Jenny

    SvaraRadera
  2. Så sött! Ska bli så kul att få se lite mer bilder. Hoppas att allt gick bra i kyrkan...
    Kram/ Annat

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails