11 januari 2010

På hyllor och väggar... (del3)


I detta rum ryms väldigt många leksaker! :) Det som är intressant ena dagen kan vara bortglömt nästa. Det känner alla som har barn säkert igen sig i. Vid kvällen kan man ofta upptäcka att alla lådor blivit urrivna i jakten på en speciell sak.

Jag försöker göra sorteringen enkel. Både för min son men också för oss två vuxna som får städa upp. *ler* En låda för böcker, en för lego, en för verktyg, en för... ja, listan kan göras lång. Även på hyllor och väggar finns en skön blandning av saker att leka med. Kära gosedjur, böcker, tyghjärtan, pennor i klädda konservburkar och mycket mycket mer.

Detta var de sista bilderna från min sons rum för denna gång. Jag hoppas att bilderna varit till inspiration för någon därute...

2 kommentarer:

  1. Huset där på hyllan,me like!!Säg till om du ska sälja det=)Annica

    SvaraRadera
  2. Visst känns det igen. Jag köpte backar från IKEA och satte bilder på för att underlätta OM barnen själva ville sortera innan de kunde läsa... funkade sisådär men det underlättade för mig.
    Tack för all inspiration!
    Ha en go´dag
    /Karin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails