13 januari 2010


Klippte till tyg imorse och var inställd på en dag vid symaskinen. Nålade tyget, trädde maskinen allt gick bra ända tills jag trampade på gaspedalen och symaskinen bara spann... Ggrr!!! Gav genast upp och insåg att jag skulle få fylla dagen med något annat. Hoppas verkligen att maken kan köra lite healing på gamla maskinen ikväll.

Nåväl, för en mångsysslare finns det väldigt mycket smått och gott som ska förvaras någonstans... Det ska helst vara enkel förvaring som är lättillgänglig.

Lite ny förvaring sitter aldrig fel, det piggar upp och ger framförallt nya uppslag. Dessa zinklådor i set om 3, rymmer en hel del symaterial. Den största är en riktig skattkammare med alla gamla spetsar. *ler*

Hur förvarar du helst dina saker?


4 kommentarer:

  1. Jag förstår inte... Jag tycker jag var här alldeles nyss, men det var ju en massa fint jag missat! Barnrummet var hur fint som helst - så länge det varar. Det där känner man igen;) Men nån gång ibland är det ju kul att göra riktigt fint, så man vet hur det KAN se ut i alla fall...
    Jag ska fixa till Julias rum så småningom och samlar just nu en massa inspiration!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  2. Så fin kontrast med zink och spets. Kommer lådorna månne från Granit? Fick en väldig längtan efter likadana (jag har ju redan snöat in helt på att förvara pågående virkprojekt i korg som du visade tidigare).

    Hoppas symaskinen funkar snart igen!
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Cathrin

    SvaraRadera
  3. Vilka snygga lådor! Var är de köpta?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fina zinklådor. Själv har jag bruna "skin"lådor köpta på ILVA för länge sedan utan anledning... och IKEA´s fira minibyå som sväljer hur mycket som helst.

    Hoppas symaskinen spinner igen snart, irriterande sånt!

    Ha det bäst! Åse

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails