5 december 2009

Nissar i grått

På en trave tidningar, (inredningstidningar *ler*) brevid en liten gran i rött papper har små tomtenissar nu smygit sig in.
Dessa små nissar i grått var alldeles för söta för att jag skulle kunna motstå dem.
Med sköna materialval och små genomtänkta detaljer blir dessa årets tomtepar hemma hos mig...

Vad säger ni, nu får man väl börja smyga in lite nissar...? Eller är det för tidigt?

Efter en hel kalasdag ska jag nu slänga mig ner i soffan för imorgon fortsätter vi med mer kalas. För visst ska det väl firas när man fyller 4 år!
Myseli mysmys!!! :-)

1 kommentar:

  1. Sådana små godingar får man absolut smyga in. Som du skriver, för söta för att motstå ;)

    Ha en skön söndag!
    Kramar Ida

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails