22 november 2009

Idag ritar jag...


Nu är det bara 1 vecka kvar och jag kommer säkerligen inte hinna blinka förrän även den är förbi... Men redo eller ej på lördag gäller det! Julmarknad med ett eget bord som jag planerar att fylla med en mängd olika saker alla gjorda av mig. Tänkte att ni skulle få ett litet smaprov av mitt uppdukade bord och först ut idag är mina handritade kort. Att få sitta och rita med ljuv julmusik i bakgrunden, lite glögg och pepparkakor är riktigt mysigt. Korten finns i en mängd olika utföranden och även i olika storlekar. De små passar alldeles ypperligt till julklappsetiketter.

Ha en fortsatt skön söndag!

10 kommentarer:

  1. Snygg head,den passar dig perfekt! En massa material för diverse pyssel.Att du var en sådan hejare på att rita....Söta kort som säkert säljer i massor!
    Annica

    SvaraRadera
  2. Härligt att få vara med på julmarknad. Du gör så fina alster. Jag var på julmarknad idag och det var bra stämning trots regn och rusk. Hoppas det blir en bra marknad!
    Ha en trevlig vecka
    /Karin

    SvaraRadera
  3. Vilka fina kort du har ritat! Det är ju så mycket roligare med handritade kort än massproducerade. Lycka till på marknaden!
    /C

    SvaraRadera
  4. Så fint du gör!!!!! Underbart och inspirerande!! De kommer att sälja som smör på marknaden!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jag vill också kunna rita! Saknar Dig min fina syster! KRAM

    SvaraRadera
  6. Fin header du gjort!
    Korten är jätte fina! Önskar att jag också kunde rita så!:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Superfina - du har sådan talang! Lycka till med din marknadspremiär. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Så tråkigt att höra... KRAM...

    SvaraRadera
  9. Hej!
    Kul att du gillade mina korgar! Jag använde något som kallas trikågarn. Det är egentligen en spill produkt från tillverkningen av trikåtyger, så det är ju lite miljövänligt också... Det är rätt tjockt att virka med och det jag köpte var egentligen till för att väva mattor av... Grövsta möjliga virknål är det som gäller...
    Ha det bra!
    C

    SvaraRadera
  10. Du är så himla duktig Emelie! Ska bli kul att se allt du gjort till julmarknaden. Hoppas jag hinner komma förbi då. Kram Jessica

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails