23 november 2009

Hjärtans fröjd...


På några av de stora vita hjärtana har jag med grå lintråd broderat en liten krumelur.



På de små vita hjärtana har jag broderat en enkel snöflinga med vitt gran.

Idag bjuder mitt uppdukade bord på tyghjärtan i vitt tyg i lite olika utföranden. Dessa är så söta som dekoration eller pynt. Och det bästa - om man vill, så kan man behålla dem när julen dansat ut...*ler*

Fler och fler hittar hit... Jag blir så glad! För att inte tala om alla fina rader - det värmer mitt hjärta! Ni är alla så välkomna att tillbringa en stund här hos mig!

1 kommentar:

  1. Å så fina dessa hjärtan var! Du måste visa bilder från julmarknaden sedan!!!

    Cathrin

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails