19 oktober 2009

Med eller utan...

Idag klurar jag... Tidigare har jag gjort en kudde med texten La maison est oú le coeur est som pryder sin plats i vår fåtölj.
Nu har jag precis fäst sista tråden efter att ha broderat samma text på ytterligare 3 kuddar. Ja jag vet, det är mycket jobb och kanske verkar aningen överdrivet. Skillnaden är at dessa nya kuddar kommer vara till försäljning. ( Tur att jag tycker om att brodera! )

Och nu till den stora frågan - ska det vara en ram av spets runt eller inte...?

3 kommentarer:

  1. Så jättevackert du broderar...jag gillar med spets runt:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie, tack för din kommentar...ja visst är det en riktig karusellhäst, fattas bara en Mary Poppins.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är på att brodera! Jag tyckte det var fint med spetsen runt omkring.

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails