16 september 2009

Jag och våra bokstäver...



Utbudet av bokstäver och siffror är stort. De kan vara i trä eller i rost, stora eller små. Jag gissar att de återfinns i många hem där de fint pryder barnrummet, väggen, eller som en fin dekoration och inredningsdetalj.
Självklart finns det även bokstäver hemma hos oss. Vi har en bokstav var. Det började med att jag beställde bokstaven J till sonen. Jag tyckte att den var så fin så i Alla Hjärtans Dag present beställde jag även bokstaven N till min man och (då också bokstav E till mig själv). Våra fina träbokstäver är 23 cm höga och inhandlade hos Country by mail. Typsnittet tillsammans med att de är ganska tjocka gör dem extra fina.
Jag passar mig dock för att ställa våra tre bokstäver tillsammans då de bildar ordet N E J - inte vidare positivt...*ler*

kram Em

3 kommentarer:

  1. Fast ibland kanske man behöver ett nej!;.) Hoppas att sjukstugan snart är över. / Ugglefröken C.

    SvaraRadera
  2. Ho,ho var håller ni hus? Fina bokstäver,tokig i allt som har med bokstäver att göra.
    Ugglefröken2

    SvaraRadera
  3. Jättefina bokstäver! Jag gillar att de får en tredimensionell känsla. Köpte liknande, fast mindre, på Panduro i förra veckan, de ska upp på sovrumsdörren så fort jag har målat dem!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails