23 augusti 2009

En pixibox beställd

För en tid sedan, (en ganska lång tid sedan) fick jag en beställning på en pixibox. Tänk att det ska vara så svårt att ta itu med vissa saker, man riktigt drar sig... Men nu äntligen, igår kväll sydde jag denna pixibox. Efteråt kände jag mig både häpen och lite dum. Det gick både fort och smärtfritt, så vad hade jag dragit mig för egentligen?
Pixibox beställd i vitt och svart.

Med en liten detalj i form av ett litet band i vitt och limegrönt.

Redo att fyllas med pixiböcker.
Jag ber om ursäkt för den långa väntetiden och passar samtidigt på att säga stort Grattis till de nyblivna föräldrarna till en liten Estrid.


kram Em

3 kommentarer:

  1. Jag blir så glad när jag ser alla dina fina alster. En Pixibox ser så mycket trevligare ut än den gamla slitna skolådan vi har våra "dyrgripar" i. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Jag, som inte har barn, tänkte "vad i hela fridens namn är en pixi-box?" Men nu fattar jag ju Den blev väldans söt. Tycker ofta att det är sådär, man drar sig fr vissa saker, men när man väl kommer igång så var det ju inte farligt alls.. märkligt!

    SvaraRadera
  3. Väldigt söt liten box. Köpte lilla Ls första pixiböcker i helgen, vet inte vart jag ska förvara dem än. Kram Helena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails