25 augusti 2009

Just nu ser jag framemot och längtar efter att få åka på mässan med stort F (Formex). På torsdag bär det av och en hel dag kommer gå till att bara gå omkring och kika på underbara, juliga, kuliga, snygga, lustiga, nödvändiga och ljuvliga saker att förgylla såväl vardag som fest med. Jag känner mig lite som ett barn inför julafton. Det ska bli så himla kul att få åka med min underbara vän på detta event och jag vet att vi kommer få en dag fullspäckad med färger, former och mönster.

Jag vill att det ska vara torsdag nu!

kram Em

2 kommentarer:

  1. Åh, jag vill också åka på Formex!!! Men nejdå, istället blir det konferens i Örebro. Hm, känns inte riktigt lika skoj ;-(

    SvaraRadera
  2. Hej Em!
    Åh vad mycket härligt pyssel du hinner greja med!!!
    Är så avis... Vill också till Formex denna gång, men något kom emellan tyvärr... Har redan börjat längta till julen lite grann...
    HA det så trevligt på mässan och njut av allt vackert!
    Kram Susanne

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails