29 augusti 2012

Renoverings uppdatering





En liten snabbglimt av vad vi håller på med här hemma.
Arbetsrummet tömdes på alla saker och sedan fick sig tak och väggar lite ny färg. Även elementen fräschades upp. Tidigare köptes dörrar till hela huset för att bytas ut efterhand, och nu var det alltså arbetsrummets tur. Sedan in med det nya golvet och så skruva skruva skruva för att montera de nya garderoberna. Det blev så fint! Men... säg den lycka som varar...?! Inget fix och piff här inte! Nu fylls rummet upp med möbler från andra delar av huset för att kunna fortsätta golvbytet.

Japp, det var en liten snabbis av vad som händer i det Almhagerska huset.

(Fick problem här tidigare idag då jag skulle ladda upp bilder och fick besked om att jag utnyttjat hela mitt  bildutrymme. Men det löste sig snabbt genom att jag la till en till administratör. Så nu verkar det som att ni inte blir av med mig på ett tag.)

5 kommentarer:

  1. Fint det blev, fast jag förstår att det är tråkigt att inte kunna fixa till alla detaljer.
    Tur att det löste sig med bildutrymmet, för din blogg vill jag inte vara utan!:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. oupps, här går det undan och snyggt blir det!:)) Skönt att vi inte blir utan din blogg finafina:)))))

    KRam på dig och fortsatt härlig vecka:))

    kråke

    SvaraRadera
  3. Hej finaste Em,

    Åh vad härligt det ser ut med både nya golv och en lång radda garderober! Hihi, visst känner jag igen problemet dock. Man får flytta runt möbler för att ordna ett rum och så blev det stora fina plötsligt litet och stökigt, åtminstone för en stund :).

    Hoppas du mår bra och tar hand om dig ♥.

    Stor kram Jes

    SvaraRadera
  4. Va det så enkelt att fixa? Va bra! Så fint ni har det effektfullt med de mörka golven, nice!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails