24 augusti 2012

Förändringens vindar


Lite nytt i sovrummet har det blivit i sommar. Vi fixar och donar här hemma. Just för tillfället är det compact living som gäller och allt är lite lagom upp och ner och ingenting tycks vara på sin plats. Men det är bara gilla läget för vi har äntligen satt igång med det stora projektet med att byta golv på hela bottenplan. Just nu är hela arbeterummet tömt och alla saker trängs på andra ställen. Golvet och väggarna har fått ett lager färg och nu i helgen ska det sättas in en ny dörr och så ska det nya golvet på plats där inne.

Förändringarnas vindar blåser denna höst (på flera plan) och vi är spända av förväntan!

Härlig fredag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Kul att få nytt och fräscht, även om det är lite kaos en tid.
    Låter spännande med förändringar i höst, man blir väldigt nyfiken!;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej finafina! Härligt med förändringar och vad snyggt det blir hos er!:)) hmmm...nyfiken i en strut blir man men jag anar ändå något...:)))

    Kram på dig goa och ha en underbar helg:)

    kråke

    SvaraRadera
  3. Hej jag hittade din blogg när jag googlade lite bilder men jag kan inte hitta någon info om försäljning och priser. För som jag förstår säljer du bilder på beställning?

    /Sanna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails