29 januari 2014

Att ta farväl

I slutet av november förra året kom den ljuvaste lilla flickan till oss.

Ett drygt år senare tar hon fortfarande andan ur mig varje dag
och hjärtat svämmar över av kärlek. 

Jo, jag lever! I allra högsta grad! 
Men lusten att blogga tog helt enkelt slut. 
Ett nytt liv föddes och allt började på nytt. 
Sakta sakta vaknade så kreativiteten till liv igen, fast i ny form. 
Behovet av att fortsätta här finns inte. 
Det som var dog och något nytt föddes. 

Idag finns jag på instagram. 
Jag blir mer än glad om du vill följa mig och min nya resa där.
För det är en NY resa och den är spännande!


Och all kärlek för allt ni gav mig under de år som jag bloggade.
(och vem vet, framöver kanske det kommer en ny blogg)



"maybe its not about the happy ending
maybe its about the story"

3 kommentarer:

  1. Lycka till på din nya resa och ett stort grattis till fina flickan!
    /Ellinor

    SvaraRadera
  2. Söt tjej ni fick!:)
    Jag startade ett instagramkonto häromdagen och du blev en av de första jag valde att följa! Har saknat din blogg, men nu kan jag följa dig där istället.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej fina Emelie! Roligt att höra från dig och veta att du har det bra och grattis till ert lilla underverk💕 Vi syns därute...

    Varmaste kramarna

    Kråke

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails