29 mars 2012

Upp och ner

Ja men visst är väl livet ändå lite roligare upp och ner. Man får ett helt annat perspektiv på saker och ting.
Att fota barn är inte det lättaste. Där hänger det på humör och dagsform, på snabbhet och flexibilitet. Det gäller att kunna svänga om snabbt, både i kamera och kropp. Men när man väl fångar en sån här bild i stunden, så är det värt att ha flängt runt som en tok. :)

Jag började dagen med att maila iväg en färdig annons till en tidning, sedan bjöd syster som är här och hälsar på, på god lunch. Jag hoppas ni njuter er torsdag! Imorgon är det äntligen fredag, det ser jag framemot! Känns som att detta varit en lång vecka...

6 kommentarer:

  1. Man kanske skulle betrakta världen upp och ner lite oftare, det brukar vara lärorikt att byta perspektiv=) Söt är lillkillen!

    Det känns som en lång vecka här också, skönt med fredag...

    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Härligt med uppochner bilder:)) skönt med mysfredag:))

    Kram finafina och trevlig helg:)

    Kråke

    SvaraRadera
  3. Han är ju så söt, även upp och ned!:)
    Känner också att det varit en lång vecka. Kan det vara den där timmen vi förlorade i söndags som spökar?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Min älskade lilla superhjälte!

    SvaraRadera
  5. En liten Humle o Dumle. Underbar bild!

    Anita

    SvaraRadera
  6. så gott att få se världen lite upp och ner;) och så go liten sockerbulle på bilden ;))

    Ha en härlig helg...här och nu;)
    Vidaträdgårdshelgkram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails