29 februari 2012

Ruffa miljöer att fota i




Sakta och lite våldsamt vrider jag om nyckeln till den gamla trånga dörren som leder mig ut till en liten trapp och där finner jag en gammal övergiven innergård. Där fasaden för länge sedan sett sina bästa dagar. Där allt är lite snett och vint. Där jag får gå lös med kameran. Lycka! Tiden står still och det enda som rör sig är jag. Försiktigt och tyst - för att inte störa det som för länge sedan stannade upp.
Ruffa miljöer är en riktig WOW-faktor!

 Det var här jag fotade till affischen som jag gjorde för butik BECKMANS. För den som är nyfiken finns den färdiga affischen att kika på på min fb-sida.

Idag ligger butiksgolv under mina fötter hela dagen lång. Kul!
Hoppas du också får en härlig dag!

4 kommentarer:

  1. Rått, rufft och läckert:)) kram fina och ha en härlig onsdag:))

    Kråke

    SvaraRadera
  2. Det ruffiga framkallar ett välbehag hos mig. Min dag har varit bra. Ett biobesök efterjobb med en väninna gör gott i själen.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det låter som en härlig fotostund. Det är helt klart något tilltalande med det ruffiga och du är duktig på att fånga känslan på bild.
    Kram Maria

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails