7 februari 2012

Känslostormar och paus






Jag pustar ut efter en morgon med prövning
och konstaterar stolt vilken modig kille jag har.
Jag ler åt en vän som vinkar när hon passerar på sin promenad.
(kommer på mig med att längta ut för en stund)
Gamla arbeten knyts ihop och finputsas och nya påbörjas. 
Ofrivilligt och en aning besatt slungas jag runt i de kreativa känslostormarna. 
Tar en paus och låter kameralinsen nyfiket leta sig runt för att prova allt det nya.
Filosoferar lite över livet och dricker värmande kaffe
och så plötsligt är det eftermiddag och dags att hämta på skolan.



(Canon Eos 7d | Canon ef 50mm/1.8)

4 kommentarer:

  1. Ja tiden går fort. Liksom rinner iväg och nu är det eftermiddag, solen har gått ner och jag har inte lärt mig någonting alls om det jag skulle plugga idag...

    Bilderna du fotat idag är så otroligt vackra. Nästan så att det gör lite ont. En ny kamera vore inte helt fel, en riktigt bra Canon. Du kan väl utvärdera din nya när du hunnit bekanta dig lite mer med den?

    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. En dag i livet.
    Undrar hur morgondagen blir?

    Hälsar Åsa

    SvaraRadera
  3. vackra bilder å tankar:))

    Kram finafina....

    kråke

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails