10 februari 2012

Jobb, vänner och fika


Jag är ju inte direkt den färgstarke typen som längtar efter färgsprakande explosioner. Men så kände jag att denna bild passade utmärkt idag, som kontrast till gårdagens alla-toner-av-brunt-bild.

Jag hoppas ni alla haft en skön fredag! 
Här har det varit full ös hela dagen med jobb, vänner och fika i stora mått. Ibland får man lov att vara lite bläckfisk för att hinna med allt och alla. Låter kanske inte så härligt att stressa sig igenom en dag för att hinna med så mycket. Men jag kan lova att jag verkligen njutit av att umgås med de fina vänner jag har runtomkring mig. Och ja, då stressar jag gärna lite däremellan. :)

Och nu ska jag njuta vidare av det som återstår av dagen.
Gör det du också!

3 kommentarer:

  1. Gillar denna krispiga gröna färg:)) Här ska det mysas och jobbas lite i helgen:)

    Kram finafina och myspys på dig:)

    kråke

    SvaraRadera
  2. Du tar så himla fina bilder! Visst är det värt att stressa lite mellan de roliga och fgoda tingen i livet.

    SvaraRadera
  3. Underbar bild vännen!

    Önskar dig en magisk lördag! Kram Jes♥

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails