20 december 2011

Saker-to-do


Dessa dagar före jul blev alldeles fullpackade med saker-to-do. Alldeles upp till öronen. Oj, jag har hastat både hit och dit, hela tiden mot klockan känns det som. Imorgon kliver jag däremot upp och gör mig reda för att få gå på första skolavslutning, i vår fina gamla Domkyrka. Åh, så mysigt det ska bli! Sedan blir det jullov för hela slanten... eller ja, vi får väl se hur det blir med den saken... ;)

Och så, ett STORT Grattis till en kär gammal vän som jag inte sett på evigheter.
Hoppas du haft en fin dag gumman!

2 kommentarer:

  1. Åh, det låter skönt med lov. Vilken vacker bild på min favoritblomma.
    /Anita

    SvaraRadera
  2. Det blir ofta så.. mycket att göra innan jul :) man skapar lixom sig det! mysigt med skolavslutning! Hoppas du njuter massor efter alla måsten!! Kram till dig!

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails