29 november 2011

Lagerqvist & Co lägger ner

Annons för Lagerqvist & Co  |  design Emelie Almhager Copyright 2011


Till jul stänger Lagerqvist & Co. Jag har haft ett samarbete med butiken ända sen starten och vi (jag och Annica) har haft så himla kul. Vi har varit på Formex för inköp, vi har mailat varandra inspirationsbilder, vi har brainstormat hejvilt, vi har skrattat gott och vi har båda lärt oss enormt mycket. Jag kommer självklart sakna allt detta. Jag kommer sakna att göra Annicas annonser, nya headers till bloggen, och att fota för hennes butik. Och ska man sluta ska man göra det  med fanan i topp och det gör DU verkligen Annica. Jag är imponerad av allt du åstadkommit och av beslutet du nu tagit! 

Så, vad väntar ni på -  bums in och handla finfina julklappar till era nära och kära.
Klicka HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails