28 oktober 2011

Ni har väl inte missat...

...Lagerqvist & Co finfina erbjudanden på helgerna? Kika in så du inte missar nåt vetja. :)
Själv är jag alldeles förälskad i skålen i bakgrunden. Man kan ha ALLT i den eller ingenting. Ja ni hör ju... inte konstigt det är fullt i mina skåp!?

Nu önskar jag er en riktigt HAPYY fredag! Själv ska jag fika med en vän och sedan blir det lite shopping med sonen på eftermiddagen. Härlig start på helgen och lovveckan...

Och ni vet väl att jag blir alldeles lyrisk över alla fantastiska rader ni lämnar till mig!

3 kommentarer:

  1. Jag gillar också skålar och hittar alltid någon fin här och där för skålar det kan man väl aldrig få för många av? Förutom de fina skålarna som fanns i den butiken, såg jag att de har väldigt många fina posters också;-)

    Vilken mysig fredag du kommer att ha! Jag ska väl jobba på så att även jag får lite mystid. Ha en fin fortsättning på dagen!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Har aldrig varit in hos dem, men ska gå in och titta lite på en gång. Ha en fin fredag.

    SvaraRadera
  3. Trevlig helg du oxå du goa:))

    Kram kråke

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails