6 oktober 2011

New York edition



Den här tavlan kunde ni skymta i ett inlägg förra veckan. Tänkte att jag skulle visa en bättre bild idag. :) Jag har gjort en New York edition, ytterligare en tavla i samma stuk som tidigare. Min favorit är och förblir dock Paris. Den kan ni se här och här.

Nehe vänner, nu ska jag återgå till att ta hand om min lilla systerson (passar på att snufsa till tusen). Systeryster ligger nämligen däckad i soffan med någon otrevlig basilusk sedan några dagar tillbaka...

6 kommentarer:

  1. Åh det där var verkligen inspiration!
    Hur snygg som helst!

    Ha en skön helg, redan fredag imorrn :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt=) Och New York är mina drömmars stad-...dock inte min mans.Hmm men jag ska dit någon gång.Snuffsa lagom/A

    SvaraRadera
  3. Najs :-)

    Alltså inte att syster är sjuk, men tavlan ;-) Och snufsa - det är är inte fy skam!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, den här bacillen säljer jag billigt!
    Tack finaste syster för att du hjälper mig med Douglas och pysslar om mig! Puss och Kram

    SvaraRadera
  5. hihi...din lilla snufsare där;)) Drömmer om att åka till New york en dag...pengar å tid å små barn...det är det som styr just nu...jag får väl snufsa efter din tavla så länge;)))

    kram cyperkompis;)))

    kråke

    SvaraRadera
  6. Sjukligt fin! undrar vilket typsnitt du använt till Paris tavlan? :)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails