21 oktober 2011

En hel kväll tillsammans


Våra söner är födda inom loppet av samma månad, vi har snart känt varandra i 6 år och ikväll är första gången vi ska göra något tillsammans utan barn. Helt otroligt om man tänker efter!  Jag har sett framemot detta hela veckan och det ska bli alldeles underbart att få umgås med våra vänner en hel kväll. Restaurang är bokad, barnvakt fixad och nu återstår bara det viktigaste - vad jag ska ha på mig såklart... hihi!

Ni gör mig alltid så glad med alla fina ord ni lämnar, både här och på mailen.
Nu önskar jag er en superskön fredag och hoppas att vi ses igen imorgon.
Själv har jag ju viktiga saker att ta tag i... ;)

NJUT FREDAGEN!


4 kommentarer:

  1. Mysigt värre!
    Och supersnygg sjal förresten!

    Ha en härlig kväll.

    Malin

    SvaraRadera
  2. Roligt när man har vänner som man följt så länge! Jag har två väninnor som jag träffar ungefär en gång i månaden. Vi har döttrar som är födda inom en tre veckors period och de är jätte bra kompisar efter alla år. Vi har många gånger sagt att vi skulle träffas bara vi mammor är hela familjerna, men än har vi inte fått ihop detta.
    Ha en riktigt trevlig fredag kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Toppenkväll vi hade! Och snygga som få var vi också såklart ;-)!!!

    SvaraRadera
  4. Hoppas att ni hade en alldeles underbar och trevlig kväll tillsammans.

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails