27 september 2011

NYA POSTERS

Design Emelie Almhager  |  Copyright 2011 - All rights reserved
 
Design Emelie Almhager  |  Copyright 2011 - All rights reserved

Design Emelie Almhager  |  Copyright 2011 - All rights reserved

Här kommer en glimt på mina NYA POSTERS som jag gjort. Nya härliga ord, tänkvärda och roliga. Här går allt i 110 idag och jag har precis slängt i mig lite lunch och ska jobba vidare nu... Jag har precis ramat in några av mina posters i Ribba-ramar, tycker de passar perfekt där i. Nehe, dags att återvända till arbete...

Tjing!


För er som undrar så blev gårdagens dom att skaffa två par nya glasögon.
 Tror att det kommer bli riktigt bra! Nu återstår bara att jaga fatt i snygga bågar. :)
Tips..?

5 kommentarer:

  1. Riktigt snygga! Gillade särskilt den med texten "This I know..."
    Kram

    SvaraRadera
  2. Superfina:)) Alla läckra på sitt sätt:))

    kram going...

    kråkemedvärstaförkylningen...

    SvaraRadera
  3. Urläckra och fyndiga! Ramen blev kanon :)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Otroligt fina! och tänkvärda bra ord! gillar speciellt "this i know for a fact.." så himla snyggt! :)

    SvaraRadera
  5. Så fina de är... du är riktigt bra! älskar det grafiskt svart vita.
    Kram
    Helena

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails