6 september 2011

Höststämningar




Hej på er!
Äntligen ett inlägg... Så mycket som ska falla på plats och jobb som ska göras. Alltid är det något som blir lidande. Nog om det nu! Vi har visserligen tur att fortfarande ha väldigt fina dagar med sköna temperaturer.
Men höststämningen som sprider sig innebär att vi plockar om, tar fram ljus och roar oss med spel.
Jag flyttar och flyttar om, försöker skapa mys. Vill ha lite mörkare, murrigare nyanser. Det bruna värmer och känns varmt som komplement till det svarta och grå som jag värnar. Även blå toner smyger in och igår printade jag tavlor i just mörkblå nyanser.

Hur gör du hemma?

2 kommentarer:

  1. Mysiga bilder! Gillar också de mer murriga färgerna och är ute efter ett mörkblått tyg till gardiner i vårt vardagsrum.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Emelie,
    Jag är glad att jag hittade din blogg. Dina bilder är vackra!
    Jag föredrar hösten, den naturliga bruna toner. Det ser mycket mysigare. Hösten är här och floden så långsamt.
    Bästa hälsningar,
    Uschi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails