18 september 2011

Nyponkvistar och nya posters


Imorgon är skolan stängd, så idag har jag varit effektiv och försökt jobba undan lite. Det har inburit mycket tid vid datorn, för just nu jobbar jag med nya posters som ska vara klara inom kort. Spännande!
Det märks att hösten är här för min kropp blir alldeles iskall av allt detta stillasittande... Burr! Den kommande veckan har jag även en hel del roligt fotojobb att ta tag. Det ser jag framemot...

Ses snart igen!


Höstplocket på bilden står maken för. *blink* Det ni!

6 kommentarer:

  1. Han kan även han...=))Annica

    SvaraRadera
  2. Underbart fina kort!
    Du får det till!
    /Irene

    SvaraRadera
  3. Vilket bra team ni är då...han plockar in och du fotar=) Vackra bilder som det alltid är hos dig. Ha en fin ny vecka och lycka till med fotojobbet.

    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Härligt härligt! Höst vackra bilder är precis vad som behövs en dag som denna! :-)

    SvaraRadera
  5. Hej Emelie,
    hur kallt är det med dig? Det finns nu 20 °! Men det är ganska klar luft. Man kan väl utanför arbeiten.iel roliga fotosessionen!
    Många hälsningar,
    Uschi

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails