13 september 2011

Det är ni som gör det roligt att blogga


Inte nog med arbetet jag lägger på min blogg, det tar en hel del tid att titta runt på alla härliga och fina bloggar som finns därute. Dels för inspiration, dels för att hålla kontakten med alla nya vänner man skaffar sig, men också för att hålla sig uppdaterad. Ofta kanske man i all hast bara sveper förbi utan att lämna en kommentar (vet att jag gör det många gånger), fast man kanske gärna hade velat det.

Jag är jätteglad för varje rad ni lämnar här och därför finns jag även på facebook nu. Du kanske bara sveper förbi här idag och inte lämnar någon kommentar... Men du, du hinner väl klicka på gilla knappen till höger?! 

Skulle vara kul om så många som möjligt gör det!

( Det går också att klicka på loggan ovan och komma direkt till min facebook sida. )

Gilla - Gilla - Gilla


2 kommentarer:

  1. Jag "likar" dig...både här och där...;-)

    SvaraRadera
  2. Åh jag blir alldeles lycklig över din fina kommentar hos mig. Tack snälla.

    Jag ser ju att du har massor med fina bilder här med, vad kul. Jag ska ta mig en titt :)

    Vad bra att du fick känslan av höst från headern, det var ju liksom meningen :)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails