2 september 2011

Dags att byta lampskärmar...


Jag tror att jag ska ta och byta lampskärmar idag. Omväxling förnöjer, visst är det så!
Nu till hösten längtar man efter annat och framför allt nytt, eller vad säger ni?!

Fredag, Tjoho! 
Skönt med fredag med allt vad det innebär...
Fika med vänner, tid att laga god mat, umgås och bara mysa i soffan mot kvällningen. Men vet ni, imorgon bär det av till FORMEX och det längtar jag efter. Ska bli så kul att se vad som bjuds och jag hoppas på en hel del inspiration. På söndag tror jag att jag ska ta och plocka ner lite äpplen och göra smarriga pajer. För vad hör väl septembermånad bättre till än varma goda pajer av egenskördade äpplen.

kram


4 kommentarer:

  1. Åh, som jag gillar dina bilder på bloggen!
    Så fint!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder du bjuder på:)) Och du...det är klart att vi ska ha äppelpaj på söndag;))

    kram på dig..

    kråke

    SvaraRadera
  3. Bjuder alltid på underbara bilder! skrattar lite när du säger att du vill förändra.. jag blir tokig på mig själv varje höst och vår.. jag vill ändra ALLT och helst direkt.. och även om jag ibland försäker unvika känslan så går det inte.. det slutar alltid med att jag ändrar med kuddtyg och tygtavlor eftersom det är det ekonomin tillå¨ter. Jag tänker att detta måste vara något behov vi kreativa har i kroppen och om vi inte lyssnar på det så vissnar lite av vår kreativa sida och vi kommer liksom inte vidare. Knasigt men du hänger med hur jag tänker? Är lite avis över alla som ska till formex. Hoppas på bilder på allas bloggar istället :) Kram och ha en fin helg!!

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är det så! Omväxling förnöjer! Själv sitter jag just nu o kollar på en liten hörna som jag ändrat om lite i (tagit bort en duk, bytt blomma och flyttat ner en bok...) Det behövs så lite för att man ska vara lycklig ibland:-)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails