19 augusti 2011

Sonens bildvägg



Det var länge sedan ni fick se något här hemifrån. Så idag bjuder jag på bilder från sonens rum.

Från början var det bara några få bilder. Men efter att ha fått igång en trilskande skrivare har jag nu fyllt på sonens bildvägg. Jag har medvetet blandat foton i färg och svart/vitt för att göra det lite intressantare. Här finns mamma och pappa, moster och kusiner, kompisar och alla viktiga. Varefter vi får lust så kan vi byta ut till nya bilder eller helt enkelt bara fylla på med fler...


Tack för alla sköna och härliga kommentarer ni lämnar - Jag blir så glad!
Nu önskar jag er en riktigt skön helg!

3 kommentarer:

  1. Så fin fotovägg och så betydelsefull, att dagligen få omge sig av de som betyder mest i ens liv. Och den lilla killen i förra inlägget kan få vem som helst att smälta=)

    Ha det gott och en riktigt mysig fredag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Hälsa från mig,ursnyggt=)Annica

    SvaraRadera
  3. Snyggt!:) Och ännu en tavelvägg som får mig att fundera på om jag skulle ta tag i våran. Ser på flera ställen att det inte behöver vara så rakt och perfekta linjer överallt!:)
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails