26 augusti 2011

Det är inte blåbär...





Nämnde häromdagen att jag fått syn på något när jag var ute på min runda och sprang. Det var dessa slånbär som fastnade i synfältet när jag "svischade" förbi... Tog mig senare en tur tillbaka och plockade med mig en hel del hem. *ler* Nu har jag fotat dessa ur alla tänkbara vinklar och med olika arrangemang och känner mig så nöjd! :) 

Bjuder er dessa denna fredag!

Psst...Tror att dessa är bättre i fotningssyfte än blåbär. Ganska hårda och inte alls kladdiga.

5 kommentarer:

  1. Vackra bilder!:)
    Gillade bilden där bären ligger på plankan. Är det ett bord?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen helt uuuunderbara bilder!!! Superfina!!! Gillar framför allt bären på brädan!!

    kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  3. ...och ändå är det samma färg.

    Dina bilder är fantastiska, det säger jag nog varenda gång;-) Men det är de, jag hajar till varje gång...Vad glad din vän måste ha blivit för det vackra tavlan, det var väldigt läckert stilleben på bordet.

    Tack för att du berättade om vad du har för kamerautrustning (jag är ju själv Canon freak=))

    Önskar dig en fin kväll och en trevlig helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  4. Som alltid blir jag hänförd av dina bilder!
    Ha det gott i helgen!
    Kram
    Ellinor

    SvaraRadera
  5. hihi...härligt med slånbär att de är så fotogenic...men det beror förstås på vem som tar bilderna;)))
    Gillade alla bilder ur alla vinklar å vrår:))

    kram på dig och ha en fin helg...

    kråke

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails